Vår digitalkamera är trasig :(

Är såå ledsen över detta :( Tänk om Idun lär sig gå nu och vi inte får ett endaste kort *buhuu*

Alla kort från påsken, vår nya uteplats och från Leklandet är borta! Känns så trist :(

Dessutom har vi inte råd att göra en resa som jag verkligen såg framemot. Sk*t också!

Det positiva är att min nya Phil and Ted syskonvagn äääääntligen är på väg från England! Har sltiit i 2 veckor nu utan syskonvagn och idag somnade Elliot sittande på fotstödet på Emmaljungan. Stackars liten!

Hittade också ett par jättecoola Timberland till honom i svart och gul (nu blir pappa Janne, aikar´n glad ) Han blev ju alldeles svettig av att ha vinteskorna på nu när solen skiner och värmer så gott. Sålde så mycket på Tradera igår att det räcker till sko både till honom och Idun :-) 

Idun  ska få ett par svarta lacksandaler från Kavat. Tycker dom är så häftiga *S*

Och vet ni! Idag ska jag få en ny mobiltelefon av min man :-) Har alltid ärvt hans gamla så han tyckte jag förtjänande en sprillans ny. Kul vad :-)


Oj nu vaknde Idun...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0