Shoppat loss idag :-)

Nina och jag var en sväng till Solna C och handlade lite grejer. Och idag blev det kläder till mej :-)
Inte ofta det händer, ska ni veta *S*

Nu sitter jag iaf här med en ny rosa fleece och den är så mjuk och god. Har lovat min man att slänga min gamla svarta. Den har jag haft sen-99 så det var inte så konstigt att jag frös i vinter ;-) Ska även försöka slänga mina gamla sko men då kommer jag nog gråta en sväng. Dom är så underbara ;-)

Vi provade massor av skor och tittade på väskor. Kul att ha en dotter som har samma intressen som en själv ;-)

På bussen satt vi och lekte med våra nya mobiler och höll på att glömma gå av *S* Inte visste jag att det var så kul att få en sprillans ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0