Inför Idun ettårsdag.

I morgon blir min lilla bebis 1 år! Var har tiden tagit vägen?
Alldeles nyss var hon en färsking och nu är hon i startgropen för att lära sig gå. Blir lika förundrad fortfarande fast det är fjärde gången *S*

Iduns stora kalas gick av stapeln i helgen så i morgon blir det vi i familjen samt Johanna och barnen som kommer. Misslyckades ju med hennes Barbapapa-tårta så i morgon ska jag försöka göra en Barba-fin i stället :-)

Jag gjorde egna inbjudningskort och dom blev fina om jag får säga det själv. Har ju alltid gillat pyssel och knåp och nu är det egna kort som gäller. Tycker det är en bra hobby men 2 småbarn hemma.

Just ja, jag kanske ska säga några ord om mina barn.

Nina är vår 12 åring och just nu är det kläder, sko och väskor, kompisar och msn som är i ropet. Hon är en hjälpsam och go`tjej som alltid ställer upp för familjen.

Sandra är vår 11 åring som älskar allt vad heter data, tv och dvd. Hon lyssnar alltid på musik och läser ofta böcker. Hon har många kompisar och leker ofta med sina småsyskon.

Elliot är vår 2 åring. Say no more ;-) Hans humör är ombytligt, milt sagt, men oftast är han jätteglad. Han är busig och gillar vara ute och cykla. Ligger just nu i hårdträning på sin 3-hjuling.
Hans stora idoler är dinosaurier och Traktor Tom.

Idun är vår snart 1 åring. Hon är alltid i farten och älskar klättra i trappen. Hon leker ofta och gärna med sina syskon och Elliot är hennes stora idol.


Kommentarer
Postat av: Åse, Melker & Alfred

Å vad trist att du misslyckades med Barbapapa-tårtan, jag som var lite nyfiken på hur du hade löst det. Ser dock fram mot ditt nästa tårtförsök. ;-)

2006-04-13 @ 21:53:51
URL: http://didriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0