Är så stolt över min 2 åriga Elliot!

Hade ju avtalat med Tea och hennes 2 barn att träffas på Lekplatsen idag och utan syskonvagn undrade jag i mitt stilla sinne hur det hela skulle gå till. För att komma dit måste vi åka 2 bussar.
Men Elliot överraskade mej enormt! Han klev på bussen som han aldrig gjort annat, hittade sig ett säte och satt still på hela resan :-)
Vi hade det superkul på Lekplatsen och jag tog några kort som jag tänkte visa er men tyvärr verkar kameran ha gått amok! Hoppas Janne kan fixa till den annars är risken stor att vi missar Iduns första steg...

Hemvägen blev lite svårare då allt hängde på att Elliot inte skulle somna, men hör och häpna: Han skötte sig exemplariskt även om ögonen nästan gick i kors på honom på slutet *S*

På eftermiddagen var Sandra ute med dom små så jag kunde damsuga och tvätta golven. Känner mej så duktigt, jag med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0