Rasmus på luffen...

har Elliot och jag tittat på idag. Det var den bästa "film" jag sett, utbrast Elliot när skådespelarna hade fått applåder för tredje gången. Han var grymt imponerad av alla som spelade, speciellt barnen. Vi hade köpt ett programblad så på vägen hem fick han svar på sina frågor vem, vad och hur *ler* Nu vet han iaf att det heter teater ;)

Vi frös som pälslösa hundar på vägen hem. Gick från Oscars till Norrmalstorg och fick värma oss en sund på Br i Gallerian. Det tyckte Elliot om ;)

Nu har vår sista gäst åkt hem och huset känns tomt med bara 6 pers. Konstigt det där... Har en ledig dag kvar sen rullar vardagshjulet igen. Tyvärr verkar det bli länge tills jag får använda min julklapp, en sprillans ny cykelvagn Cruiser (40 kg barn + 20 kg bagage klarar den!)

Här är det som ett gammaldags vykort ute med snöklädda träd, högar med snöskavlar och -16 grader *brr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0