Åka skidor för Haiti...

kl 13.30 går starten för Haitiloppet som Nina, Elliot, Idun och jag ska vara med på.
Det är en kille på 8 år som har anordnat loppet och alla pengar som de får in går till Unicef. Bra iniativ tycker jag och perfekt dag att gå på, Alla Hjärtans Dag :)


  
14:e februari 2010

Ett längdskidlopp till förmån för Unicef

Starttid: 13.30 – 15.00

Plats: Knalleborgsspåret (sväng upp vid Statoil och åk tills vägen tar slut)

Sträcka: Inte så långt

 Startavgift: 20 kr ( I avgiften ingår saft och bulle)

 Loppet har ”drop-in-start” vilket innebär att man startar när man vill. Alla kanske inte har längdskidutrustning och då blir det lite lättare att kunna låna skidor av varandra.

För alla fikasugna åskådare finns en liten ”servering” där man kan köpa kaffe, saft, hembakade kakor, bullar, smörgåsar och korv med bröd.

 

Hjärtligt välkomna

önskar
Axel & Elsa Billter


Om ni har vägarna förbi så kom och fika eller åk ett varv :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ALLA PENGAR GÅR DIREKT TILL UNICEF:S INSAMLING TILL HAITI

FÖLJ INSAMLINGEN: www.unicef.se/egna-insamlingar/billter


Kommentarer
Postat av: /Anitha

Men vilket underbart initiativ! Vad synd att man missade det - hade jag bott närmre, så hade jag definitivt tagit med mig ungarna och deltagit, jag med :-)

2010-02-21 @ 11:41:55
URL: http://aurora-borealis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0