Hemma i Sverige igen...

efter en jätterolig helg i Oslo :) Träffade så mycket folk jag inte sett på 15-20 år och de flesta gick det att känna igen.

Tyvärr kom jag mej inte till scrap- & kortmässan för tiden blev för knapp. Var en tur inom Steffens Hobby istället men där var det kaos. Typiskt! De hade varit på mässan i helgen och inte hunnit plocka upp sina varor när jag var där igår. Men en liten stämpel hittade jag iaf.

Nu är bunaden beställt :D Jag valde till sist Oslos Jubileumsdrakt i färgen blå/svart. Den var såå fin :) Blir en Oslotur i november för att göra första provningen och det ser jag fram emot. Tänk att jag ska få en egen. Helt ofattbart! Har önskat mej en så länge och nu är det så nära *S*

En sådan här valde jag men med vit bomulls skjorta till.

Idag har jag vabbat med Idun. Hon har feber och låter som en kråka. Elliot fick också vara hemma från skolan idag eftersom jag kom hem så sent igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Morgana

Ååååh så fin!!!

2009-09-27 @ 07:25:31
URL: http://queenofnight.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0