Det är mycket nu....

På jobbet går allt i rasande fart och jag plöjer genom forskningslitteratur, matteböcker, språkböcker, letar böcker om kungafamiljen och försöker dra igång vårt tema.
Det är så mycket nytt iår; mötesformer, ikt-med barn, matsalen och samarbetet med grannavdelningen så när jag kommer hem står inte bloggen så högt i kurs men jag kommer nog snart tillbaka :)

Nu på förmiddagen ska jag träffa Skolinspektionen och det ska bli intressant men också lite nervöst. Men det går nog bra det med :)

Har fått min lediga dag i september bevlijad så helgen den 18-21 kommer jag till Oslo :D

Nu måste jag kila!

Avsluter med en sommarbild på mina 4 barn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0