Det vankas 20 års jubileum...

 * 6 mars 1990 var datumet _mitt liv_ förändrades... då tog jag min cykel, min resväska och lämnade allt jag visste; Torunn, familj, vänner och släkt, för vad jag hoppade och trodde var _min_ framtid; Janne från Ekerö.

Och nu sitter vi här 20 år senare...4 barn, katt, hus och kanske lite kärlek...

Vi har iaf överlevt...jobbiga förlossningar, svåra startsträckor på livet, måååååånga inskolingar och föräldamöten, bvc-möten, egna utbildningar, sjuka barn, inlagd mamma och sjuk pappa, svetttiga vardagar, roliga semestrar, sköna avkopplingar med egna aktiviteter, besök av släkt och vänner, födelsedagar, dop och ett väldigt kärleksfyllt bröllop (L) och snart ...20 jular ihop :)

Janne, jeg elsker deg, og du er min soulmate :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0