Vi har handlat kläder inför höst och vinter:

Jag har köpt mej den här vinterjackan på Lindex:   

och dessa fingervantarna:


Ett par finsko från Dinsko:




Sen hittade jag en vinröd klänning, en dimrosa halsduk och ett par ruter-strumpbyxor på Åhléns.

Idun har fått dessa kläder från Lindex:




Vantar och mössa HM:
    


Elliot den här tröjan från Lindex:
Byxor från hm
Hm:


Gråa täckbyxor från Kappahl, svarta "dagisvantar" från P.oP
Gummibyxor från HM:

 
samt en jacka som är fleecefodrat på bålen, vind- och vattenavstötande.

Sen har vi köpt bruna, svarta och rosa plysjbyxor. Är så bra med ta 3 betala för 2 :-D

Nina fick en grå duffel från Kappahl, en tunika från Gina Tricot, Jeans, tröja och lite annat smått och gott från HM.
Boots från Dinsko:


Sandra har fått en vit fleecefodrad väst. Hon har både vinterjacka och vintersko från förra året, som tur är *S*

Nu väntar jag på att vår lokala skoaffär ska få in dessa skor:
   

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vad kul med kläder till SIG SJÄLV!! ;-)

Vad är det för skor barnen ska få? Ser inte riktigt på bilderna.

2008-09-20 @ 21:45:35
URL: http://lydellan.blogg.se/
Postat av: Anne Lene

Hej Annika :-)



De fodrade gummistövlarna heter Vikning Cherrox och vinterskorna är från eurosko. Har helt glömt bort vad märket heter och pga datorstrul får jag inte upp deras sortiment längre...



Jag är kär i min jacka S



Hoppas allt är bra med er!

2008-09-22 @ 22:30:53
Postat av: Anne Lene

Annika!



Nu kon jag på Pony heter märket :-)

2008-09-22 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0