Vid kanalen...

Idag gick vi en promenad till centrum för att handla och köpa glass.

Vi gick ner till bryggan vid kanalen och Elliot valde en Dajmglass, Idun en mjukglass i strut och Sandra och jag varsin våffla med mjukglass - det var gott!

Idun:


Elliot:


Våffla med mjukglass:


Jag:


Vi hann precis hem innan himlen öppnade sig, som tur var :)

Nu har de små gått iväg till en kompis, Nina är hos sina kompisar som kom hem från Thailand i morse och Sandra har börjat läsa Twilight.

Själv njuter jag av stillheten. Tänk att små barn kan låta så mycket *ler*

Kommentarer
Postat av: Helen m

Härligt och tack för den fina sommarhälsningen på mobilen.

Snygg klänning; jag har en grön.

2008-07-13 @ 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0