Tur jag har semester eller inte...

Så här ser busstrafiken ut hos mej just nu:

Bilden lånad av Aftonbladet.

Nu är jag verkligen strandsatt på en ö. Tur jag inte är helt själv ;)

Igår var jag och 3 av barnen i stora stan på shopping.
Elliot fick sitt hett efterlängtade Legopaket och Idun en PinkyPaj med horn.
De stora har istället fått en slant och Nina hittade ett par jättesöta ballerinaskor på rean.

Vi åt den bästa mjukglassen på flera år *mums*

Väl hemma var det bara att sätta igång med middagen och resten av kvällen läste jag. Har köpt 3 böcker av Camilla Läckberg som alla verkar jättebra :)

Nu har de små börjat städa. De har tömt sin bokhylla och börjat torka av den :) Idag blir det röjning av leksaker och skåp.
Dax att sätta igång!


Kommentarer
Postat av: Annika

"Resten av kvällen läste jag..." ?!?

Vad har du för barn?? Får du sitta och läsa ifred när de är vakna? Orättvist!



;-)

2008-07-08 @ 13:10:41
URL: http://lydellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0