Den som vore en gris ;)

Noe å tenke på:

-hvis du hylte i 8år, 7mnd og 6 dager, ville du ha produsert nok lydenergi til å varne opp en kopp kaffe (neppe verdt forsøket!)

-En gris har orgasme i 30 minutter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Ved å slå hodet mot en vegg bruker du 150 kalorier i timen (har fortsatt ikke kommet over det der med grisen!!)

-Mennesker og delfiner er de eneste dyreslag som har sex kun for fornøyelse (hva med grisen, sier jeg bare-HVA MED GRISEN?????!!!!!!!??)

-Et gjennomslittelig menneske frykter edderkoppenmer enn å dø (jeg dør idag, jeg-hvis jeg får en orgasme på 30 minutter!)

-Man kan ikke ta selvmord ved å holde pusten

(tenk....30 minutter, grisene må jo besvime når de er ferdige)

Samlet spiser amerikanerne pizza nok til å tilsvare 18 mål (Pizza? Nei, takk-jeg vil heller ha en orgasme på 30 minutter...pokker`as, 30 sekunder ville vært sjef det også!)

-Det er mer sansynlig at du blir drept av en champagnekork enn å bli forgiftet av en edderkopp! :)

-Isbjørner er venstrehendte (personlig visste jeg ikke at isbjørner hadde hender engang)

-En loppe kan hoppe 350 x sin egen kroppslengde før den sulter i hjel (uhyggelig)

-En kakkerlakk kan leve 9 dager uten hodet sitt før en sulter i hjel (det er også uhyggelig)

-Den mannlige "kneleren" kan ikke parre seg hvis hodet er på kroppen fordi hunnen alltid begynner akten med å rive av han hodet (kinky forspill......lurer på hva slags forspill grisen har....30 minutter!!!)

-Elefanten er det eneste dyret som ikke kan hoppe (noe jeg ikke finner såååååå snodig)

-Strutsens øye er større enn hjernen dens

Etter å ha lest dette er alt jeg har å si:

POKKER TA DEN GRISEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0