I morgon gifter min lillebror sig :)

Vi fick reda på det i torsdags så det blev snabba bud *S*
Jag ska vara vittne så det kænns vældigt speciellt och så ær det ju min lillebror. Jag var 11 år nær han føddes och blev ju som en liten extramamma :)

Kom ju hit till Oslo utan finklæder så idag hittade jag en fin klænnig på rean :) Skor lånar jag av mamma - hon har skodilla så det fanns mycket att vælja på :)
Champagnen ligger på kylning, kakorna ær klara så vi ær redo før morgondagen :)

Måste bara berætta att jag køpte mej en skinnjacka idag *S* Jag blev kær och måtte bara ha den :) Har tyværr ingen møjlighet att ladda upp bilder på den.

God kveld!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej! Låter som om ni har det bra i Oslo. Det är ju ganska nära oss. Bara två timmar härifrån. Fattar inte varför vi aldrig åker dit. Måste göra det snart! Hoppas att bröllopet blir fint. Och ladda upp bild på jackan när du kan. Ha de!

2008-08-10 @ 08:18:17
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Helen m Gyril

Men oj; vilken trevlig överraskning.

Själva har vi just återvänt från Jämtland inkl kort mellanlandning i huvudstaden.



Roa er vidare i Oslo!

2008-08-10 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0