Det är mycket nu...

Jag trivs jättebra på jobbet just nu men vi har problem i barngruppen och det påverkar även mitt privatliv. Tycker det är så svårt att släppa tankarna på jobbet när jag är ledig. Har dock bestämt mej för att när jag hämtar mina guldklimpar idag är det dom som gäller och inget annat!
Har för flera dagar sen lovat Elliot och Idun att vi ska pyssla och idag ska det banne mej bli av :) 

Tror nog det lutar åt lite pysselsaker i 5 årspresent till Elliot. Han gillar verkligen sitta och pyssla hemma.

J är inne i ett skov och har det inte så lätt för tiden men jag hoppas det snart är över. Han blir ju lätt irriterad och det går utöver alla i familjen, men men vi får bara bita ihop!


Nä nu ska jag göra några kort innan jag hämtar de små. Flera på jobbet har frågat efter dom så imorgon tar jag med ett gäng till försäljning :)


So long!


Kommentarer
Postat av: frida

Hej!

Vad jobbigt när man går hem och grubblar över jobbet. Hoppas att det löser sig snart. Hur är det med din man, vad var diagnosen? Låter inget vidare... Kram på er alla!!

Jo, vad duktig han är E på att cykla! Det är så roligt när de kommer på hur man gör. Alice lärde sig i våras. Ibörjan kunde hon bara sykla rakt fram trots att vi har en perfekt vändzon utanför. Så jag sa till henne att cykla runt, runt. Men nä, det gick INTE för hennes pappa hade lärt henne att cykla rakt. hihi De är för roliga.

2008-09-01 @ 07:35:58
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0