Jag är sjuk nu...

jätteont i halsen, känns som jag har sandpapper i strupen. Har legat i soffan hela dagen och tyckt synd om mej själv ;)

Ramlade över den här sången och då fick jag iaf ett litet skratt även idag :



Den blomstertid nu kommer i ny version:


Den baddräktstid nu kommer,

när magen är för stor.

Då valkar bara sväller,

och celluliter gror.

Generande behåring,

lyfts fram i solens ljus.

Nej stranden verkar boring,

vi stannar inomhus.


De krav som sommar´n ställer,

förstör vår ledighet.

Vi sitter där å gnäller,

fy fan vad jag e´ fet.

Fast vem vill motionera,

när man kan sitta still.

Nej låt oss revoltera,

vi tar en kaka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0