Idun har börjat på dagis!

Första dagen hälsade vi bara på, lekte lite inne och gick hem innan lunch. Till att börja med blir dom 7 barn och 3 fröknar :-)

Andra dagen fick Elliot följa med eftersom jag inte hunnit öka hans tid på dagis ännu. Då lekte Idun lite mer men var ff ganska tillbakadragen.

Idag på tredje dagen satt hon en stund i mitt knä innan lekbegäret tog över *S* Efter 30 min var det dags att lämna henne en stund och avskedet gick hur bra som helst.

Jag satt i p-rummet med 6 andra pappor som sydde dockor. Jag behöver ju inte göra det den här gången eftersom Nina redan har gjort det på slöjden :D

När vi kom tillbaka satt alla barnen och åt lunch och Idun hade visserligen frågat efter mej men inte varit ledsen en enda gång *skönt*

Imorgon är Elliot ledig igen och Idun ska lämnas ute på gården. Det ska bli spännande att se hur det går ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0