ont i magen, ångest och vab!

3dje dagen av mitt nya liv och jag börjar redan få magkatarr :( Har en inre stress som tär på psyket och jag måste bli av med den...

Hoppas det "bara" beror på att dom små har varit krassliga i 3 veckor snart.  Jobbigt att behöva lämna på dagis när dom är så förkylda och med världens hosta :( Kände att nu får det vara nog efter att Idun hade varit jätteledsen hela dagen igår. Så nu är dom hemma resten av veckan. Jag tar idag och imorgon och J på fredag. Hoppas inte det blir för sura miner på mitt nya jobb... Jämt så mycket att ta hänsyn till...

Jaja idag kommer vi bara ta det lugnt, sova middag och kurera oss :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Men visst är det så? Att man har dåligt samvete för något JÄMT?! Är det inte barnen så är det jobbet, eller så är det för kompisarna man aldrig hinner träffa eller för att huset är ostädat och stökigt.

Hoppas dina små knoddar friskar på sig snart så att ni får lite lugn och ro (om man nu kan ha det i en fyrbarnsfamilj ;-))

2007-02-07 @ 22:05:08
URL: http://lydellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0