Jaha vabb igen :(

En hel vecka hann jag jobba innan det var dax igen. Elliot har haft 39 graders feber hela dagen och Janne har kaos på jobbet. Alla hans anställda jobbar över så det är inte läge för honom att stanna hemma.Typiskt!

Jaja jag iaf hunnit med att jobba lite och gjort bra förbättringar för  barnen. Har dessutom jobbat lite hemifrån idag för att underlätta för dom andra :-)

Elliot somnade utan ens orka öppna sina kataloger och med 39,5 grad i feber är det ju inte så underligt.

Igår hade jag m&i (www.meandi.se) party och det fanns så mycket fina kläder. Nu vet jag vad Idun ska önska sig i 2 års-presenter *S*

Själv har jag snöat in mej på Foppa-sko att ha på jobbet. Tror jag ska önska mej bidrag till dom när jag fyller år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0