Julpyssel och 1 årskalas :)

Vi ha haft en rolig och innehållsrik helg. Kul efter så mycket sjukdom :)

I lördags hade vi Kim, Catta och deras 2 barn på besök. Enda sedan vårt bröllop i 2002 då dom vann en julpysselkväll med oss, har vi träffats en lördag i december. I år gjorde vi julkort, halsband, pärldjur och vänskapsband.

Idag har vi varit på 1 års kalas :) Lilla Lovisa kom till världen för exact 1 år sen och hon var bara 4 dagar gammal fösta gången jag såg henne. Tänk att det redan gått 1 år! Hon fick en jättesöt tröja från Småfolk från oss. Mild orange med bruna hjärtan och bruna kantband. Grämmer mej ff att den inte fanns i Iduns storlek...

Nåja! Äntligen har jag kommit på vad min kära make ska få i julklapp av oss. Måtte jag bara hinna köpa presenten. Slutar 16.30 tre dagar nästa vecka och de 2 tidiga är inbokade redan. *puh* Funderar på att be om körhjälp av någon...men vem? Jaja alla problem är ju till för att lösas ;)

Nä nu måste jag slå in alla paket och skriva alla julkort som ska skickas till utlandet. Tror deadline är i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0