Det började brinna!

i Kista Gallerian precis när jag hade beställt min middag. Trodde först dom klarade släcka elden men icke sa nicke... och vips så var min efterlängtade shoppingdag slut. Typiskt!
Som tur var hade jag precis mött en kompis som bor i Kista och hon visste om en annan restaurant i närheten och där blev vi sittande *S*


Kom iaf hem med lite kläder till barnen och en overall till Idun. Det var det bästa med hela dagen :-) Kikade också på P.oP nya MussePigg kollektion och blev kär i den bruna plysjoverallen. Tror Idun och Elliot ska önska sig varsin i julklapp *S*


Men till dej då, kanske ni tänker, joda, den blev en brun stickad tröja men mer hann jag inte. Hade hängt undan en collegejacka på HM men den hann jag ju inte hämta. det blev ju ett snopet slut på min sen länge inplanerade shoppingkväll.


Kommentarer
Postat av: Annika m. Hanna

Men nej!! Inte mitt i shoppingrundan! ;-)
Jag försökte ringa till Wedins hela kvällen och blev skitirriterad för att ingen svarade! Nu vet jag varför *s*

2006-10-21 @ 23:50:44
URL: http://lydellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0